Jag älskar det danska språket och deras tv-program!

Har precis sett på den danska tv-serien Livet på Laerkevej, som jag verkligen älskar! Går varje lördag nu, vilket jag inte visste att det gjorde. Har ätit två skålar glass och ätit massor av kakor så jag känner mig väldigt onyttig, haha! Men nu blir det en film som heter Den store dag vilken är en dansk film, men idén är tagen från USA ifall du frågar mig, då det handlar om en bröllopsplanerare och lite sådant. Skall bli roligt att se på den nu tycker jag! Lite lördagsmys, haha. Vad har ni själva gjort denna kväll då?
Teatern imorgon med, så det blir väl att stiga upp tidigt för att repetera klockan tio som vanligt.
Frukosten med mig under pauserna och akterna, väldigt bra! Skriver mer senare!
Loove ya och glöm nu inte att läsa och kommentera kära ni! =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Danska och Finska är de fulaste språken jag vet!! Islänska är däremot ganska coolt!



2011-07-09 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0