I am back home and back on track!:)

Godkväll alla och snart blir det god natt för mig, haha! Kom hem för en liten stund sedan från den underbara huvudstaden Stockholm! Det var min första gång som jag var i min egen huvudstad faktiskt, haha! Riktigt fint var det och nu vill jag flytta dit!
Fast jag vill ju flytta till London med, som också är min stad, nummer ett, så jag undrar hur detta skall gå, haha! Har varit med om väldigt mycket som jag kommer att berätta imorgon!:) Nu orkar jag verkligen inte eftersom jag kom hem för en stund sedan och är mycket trött!
En hög med brev och en present ligger på sängen! Reportage om teatern i tidningen med bilder och intervju med mig i! Och det sägs vara en bild i en annan tidning på mig också, så det får jag nog ta och kolla upp, haha! Känd eller? Noo, not yet:P
Nu börjar livet igen… Haha! Skriver mer imorgon! Ha det så bra så länge och kommentera hur mycket som ni vill så är ni jätte gulliga. Svarar även på frågorna imorgon bitti!=)

 

Idag fyller vår kronprinsessa år så jag skulle vilja passa på att säga ett stort Grattis till henne på hennes 34 års dag, för ännu är det hennes födelsedag, haha! Någon som sett födelsedagsfirandet från Solliden på Öland ikväll? Det sändes även på tv, men jag har dock inte sett det då jag satt på en buss på väg hem, så får väl se det i repris!:) Hade ändå varit roligt att se, haha! Kramar!  


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ingen fara.. sedär ja .. Hade du det bra i stockholm då?



I dag födelsedag och jobb

2011-07-15 @ 10:08:28
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0