Harry Potter och Dödsrelikerna del2 - Premiären!

Alla vet säkert vem Harry Potter är och vilka filmer jag då pratar om! Eller skriver om för att vara exakt, haha.
Nu har premiären varit för den sista filmen Harry Potter och Dödsrelikerna, del2!
Jag har själv inte sett den och tror inte jag skall göra det heller.
För att vara ärlig så gillar jag inte de filmerna. Man kan ju inte gilla allt här i världen precis. De tre skådespelarna som spelat huvudrollerna stod såklart tillsammans på röda mattan i London där de bor.
Frågan är nu ifall de kommer att gå vidare med andra filmer eller tv-serier, eftersom de spelat i Harry Potter sedan deras barndom och därför vuxit upp med de karaktärerna, kan man säga!
Frågan som jag tänkte ställa till er är ifall ni gillar Harry Potter och om ni har sett den sista filmen eller om ni tänker se den sista filmen?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag gillar faktiskt inte Harry Potter, har sett typ ettan eller något. Men Linnea har lyckats övertala mig att se den sista med henne, haha!

2011-07-16 @ 16:43:57
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0