Gränna - Polkagrisarnas stad! :)

Äntligen fredag, haha! Whiho! Och jag vet inte vad jag skall göra, men det får vi se. Hoppas det är någon bra film på tv:n, så att man kan titta på det! Annars får man se vad kvällen har att erbjuda. Skall nog äta godis ifrån Gränna! Vi var också där en liten stund och åt god lax på hamnkrogen innan vi begav oss till en av de alla polkagrisaffärerna i den småländska staden Gränna där jag handlade (lite)! Haha!
Men det är gott! Polkagrisar med päronsmak och de vanliga rödvita, sedan några andra karameller.
Gud vad gott och man får ont i magen av dem då man ätit för många, vilket inte är lika roligt, men det kan ju inte hjälpas! Har ni själva varit i Gränna?
Dessutom kollade jag på då de gjorde polkagrisarna, vilket jobb att göra dem!
Tur man inte står där inne med allt det de höll på med. Hur har ni själva haft det då? Loove! ;)



Ser det inte gott ut eller? Haha! =)


Kommentarer
Postat av: johanna

Päronpolkagrisarna är jättegoda, men jag brukar alltid köpa en påse med olika smaker när vi är i Gränna :)

2011-07-15 @ 21:42:14
URL: http://barajagjojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0