Godmorgon på er!:)

God morgon alla! Hur mår ni? Det känns lite konstigt att komma hem nu. Har inte haft tid att uppdatera igår då jag var tvungen att packa upp resväskan och ringa till många och säga att jag fortfarande levde, haha!
Sedan gick jag upp till mormor så att jag kunde ge henne en liten present och nu sitter jag i sängen och är trött.
Har läst igenom lite bloggar för att se vad jag har missat, haha!
Vissa hade uppdaterat mycket och vissa endast några inlägg. Lite roligt att se skillnaden på dem, haha! Bilderna kommer in idag, både på facebook och på bloggen! Inte alla, men några av dem i alla fall!
Nu då jag sitter och tänker efter så hade klockan varit 09.10 i Turkiet, haha!
Vaknar lite tidigt på grund av det i alla fall! Lite strörigt ju!
Får väl ta och vänja sig igen med vår tid… Hur har ni själva haft det förra veckan? Loove ya!

Tumblr_lmg9rgmeun1qis6mmo1_500_large

Just another dreamer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen är du tillbaka igen!:)

2011-07-03 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0