Godmorgon bloggen!

God morgon bloggen och läsarna! Hur har in det idag? Ligger i sängen med datorn i knäet för att uppdatera för er. Det blev lite sent igår då jag lade mig och då var klockan över tolv, alltså på morgonen ifall man nu skall vara exakt och då passade sig inte det med ett god natt inlägg tänkte jag, haha! Idag har jag inte så mycket planer. Ikväll så skall jag repetera inför en show som vi skall ha i höst, så det blir att göra det idag i alla fall!
Skriver mer senare då jag har någonting intressant att skriva om! Haha!
Hoppas i alla fall att ni fortsätter läsa och kommentera!:) Loove ya!

 

Längtar tillbaka till Marmaris där jag bodde på Candan Apart ifall ni nu vill bo på samma hotell som jag bodde på, haha!;) Det är egentligen inget hotell, men lite svårt att förklara! Typ som lägenheter eller vad man nu skall säga! Fint i alla fall! Min syster skrev detta i sanden! Love it!

 


Kommentarer
Postat av: Dan Thor

Hej på dig!=)

Allt bra denna måndag?

Kram

2011-07-04 @ 10:44:58
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0