En trevlig lördagskväll - Bad teacher! ;)

Godkväll alla! Var och åt god mat på restaurangen innan ikväll, vilket ledde till att man var väldigt mätt, haha! Kom även hem för en liten stund sedan efter att jag hade varit på bio med min bästa kompis. Filmen var väldigt bra och jag bara älskar Cameron Diaz! Har börjat göra det så ni vet, haha! Men det var treligt, så man får göra det någon annan gång med tycker jag. Filmen hette Bad teacher och handlar då om en sexig lärare som bara strular till det kan man säga, men hon har ändå väldigt bra koll på läget! En film som ni alla måste se!
Jag garanterar;) Läser bara lite på datorn och lyssnar på musik just nu, så jag skriver mer imorgon! 
En bra lördagskväll i alla fall! har ni också haft en bra kväll eller dag?
Ha det så bra så länge! Loove! =) Nedan kan ni se trailorn på filmen som jag såg!



Ellerhur verkar den jättebra?! :) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0