En latdag och snart sängen.. ;)

Godkväll alla! Eller kanske rättare sagt god natt? Haha! Dagen har varit ganska bra, men måste erkänna att jag varit väldigt lat idag. Bara suttit och tagit det lugnt, kollat på tv, ätit och läst min bok som jag började med i eftermiddags.
Sedan var jag iväg på teatern och repeterade en show som jag skall ha i höst. Det skall bli väldigt roligt!
Roligare nu när man börjar lära sig danserna, haha! Såklart det blir det då! :P
Imorgon skall jag vakna tidigt, så alarmet är påsatt redan. Skall iväg och prova kläder inför showen då jag skall ha olika kläder beroende på vilken scen det är. Helt okey att stå på scen, men skulle vilja bli filmskådespelare med! Måste bara testa det någon gång, haha! Eller?! Skall i alla fall lägga mig snart, så jag skriver mer imorgon! Kramar på er alla! Kommentera och läs som ni brukar!:)



Jewards är tillbaka med sin nya låt Bad behavior! Så gulliga, men gillar verkligen deras hår, haha! De gästade ju sommarlovsprogrammet i Malmö vilket var väldigt coolt och uppträdde med låten Lipstick som de tävlade med i Eurovision Song Contest i år! ;)
Vad tycker ni då om denna låten? Kommentera vad ni tycker, tycker jag! Hehe!!


Kommentarer
Postat av: danten89

Följer du sommarlovsmorgon??=)



Jag ska med snart sova =)

2011-07-06 @ 00:32:39
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Dan Thor

Nej, det var så mycket bättre när jag var liten.

När man liksom var tvungen att följa det, när det var som en story bakom.

T ex mormors magiska vind och vintergatan! =)

2011-07-06 @ 00:49:51
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0