En fråga till er! =)

Tänkte fråga mina kära läsare ifall ni har något bra tips på något jobb som man kan ha då man går på gymnasiet? Börjar första ring nu i augusti och är väldigt taggad på att börja jobba lite extra bara för att få extra pengar! Haha! Gärna någonting i Malmö eller i närheten! Kommentera gärna vad ni tycker och ifall ni har något förslag så blir jag väldigt glad! Kramar!

Tumblr_lozgoqu3lx1qfvagso1_500_large

Här hade inte varit fel att bo, eller vad säger ni? Någon som kan tänka sig att flytta dit med mig och dela huset? :) Tror faktiskt de har en stor pool och en bar i trädgården där bak, för då är det precis som jag kan tänka mig ha det!! Har många krav - nu saknas bara pengarna, hehe!


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad ska du läsa? och på vilket gymnasium?

2011-07-30 @ 23:34:30
URL: http://barajagjojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0