Det blir en åttonde säsong - Desperate Housewives inspelning!:)

Till alla er som älskar Desperate Housewives lika mycket som jag så kan jag säga att nästa vecka börjar skådespelarna att jobba igen för då spelas den åttonde säsongen in av den populära tv-serien på Wisteria Lane! Snacka om att vi är taggade, eller?! =)
Gå annars in och kolla på http://fairview.blogg.se/ eller så kan ni läsa allt i min egen kategori om Desperate Housewives där jag skrivit massor skvaller, skriver fortfarande givetvis, haha, och där jag skrivit om avsnittet som gått för varje vecka innan det slutade för säsongen! Det är bara till att läsa och kommentera!:)



Så gulliga, haha! Eva och Teri är såklart mina favoriter, även Marcia!=) Vilka är era?!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Problemet med Amerikanska tv-serier så tjatar de ut dem så himla mycket, de tar aldrig slut liksom. Men visst, serierna är bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0