Denna fredagen!

Tjenare alla! I morse fick jag snabba mig iväg så det blev aldrig att skriva ett inlägg er, så jag ber om ursäkt för det! Det har gått bra på jobbet idag och man har fått prata en hel del tyska om vart busstationen låg och allt det vanliga, som hur man handlar biljetter och sådant dit! Nu blir det att ta det lite lugnt, och sedan att kolla lite på film tror jag! Har för mig att det kommer några filmer på tv:n ikväll, så det blir säkert att kolla in det då!
Orkade inte sticka iväg och festa ikväll! Tyvärr, haha! Fredagskväll och ingenting annat på schemat!
Har gjort mycket annat idag, så det blir skönt att ta det lite lugnt! Vad har ni själva gjort idag då? Och vad har ni för planer till ikväll då? Jag hoppas att ni alla har det bra! Kramar på er alla så skriver jag mer senare ikväll!
Jag lovar! Fortsätt gärna läs och kommentera massor =)

Tumblr_loqxud3gmr1qehj79o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-d.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-22 @ 23:13:42
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0