Bilderna från Stockholm, Del1 ! :)

Här kommer de efterlängtade bilderna som jag lovat att lägga in! Det kommer att komma en del till med bilder så att ni vet, haha! Får se hur mycket jag orkar lägga in just nu. Totalt så togs över trehundra bilder och mer än så, men jag lägger inte in alla såklart!
Bara ett par!=) Hoppas nu att ni gillar dem och att ni kommenterar! Kramar på er alla!



Fantastiska vyn från Fjällgatan på Gröna Lund!



Fråga mig inte vart bilden är tagen! :P



Kungliga Dramatiska Teatern (Dramaten) - Me looove! =)



Vaktombyte på slottet!





Många folk som tittade på vaktombytet på Kungliga Slottet i Gamla Stan!



Åt god kanelsnäcka på det kända caféet Sundsbergs Konditori i Gamla Stan! 

 



Svenska Akademin!









Drottningholms slott där kungen och drottningen bor! Fick en guidad tur inne i slottet med, dock ej i den delen där de bor, fast vi var inne i en sal där bland annat kronprinsessan Viktoria åt middag med sina gäster som anlände innan bröllopet!













Visst är deras trädgård underbar? Nu är det bara poolen som saknas ju! Blir kanske den nya investeringen på Drottningholm, eller vad säger ni kungen och drottningen? Just det, ni äger inte slottet, det gör staten, haha! =)



Såg även China Slott som det hette som ligger en bit bort från Drottningholms slott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0