Bilder sedan semestern i Turkiet - Del ett! :)

Äntligen så kommer bilderna in som jag sagt att jag skall lägga in till er! Jag lägger in bilderna i två delar för att få med så många som möjligt. Det blir dock inte så många som på facebook, men en del blir det nog, haha! Sedan så kommer jag ju lägga in vissa bilder i mina inlägg också, så ni får vara tålmodiga tycker jag!
Hoppas annars att ni har det bra där ni nu befinner er, för det har jag det i alla fall, ganska bra tycker jag nog. Kommentera gärna bilderna!







En Caffe Lattè någon?



Haha, förrutom vatten så levde jag på iste!



Visst ser det gott ut? Eller vad tycker ni?! :P



Superfin utsikt från där vi åt på terassen på en restaurang!



Haha, fråga mig inte vad jag höll på med där!! Full eller? Haha!=)



Utsikt över Marmaris då jag stod och fotograferade på ett par trappsteg på en stor Ampha Teater!



Den söta delfinen Splash!:)



Jag och min bror klappade också den, fast de bilderna har jag inte just nu!:) Fin ellerhur?!
Jag fick dansa med delfinen då jag höll i hans fenar, sedan klappa den och pussa den ett flertal gånger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0