Torsdag - Fredag imorgon:) Loove Helg!

Hej! Idag så har det inte hänt så mycket vad jag själv vet. Haft en föreläsning i NO där man fick lära sig lite nya saker, typ sådant som man inte visste innan:O Sedan så har jag bara jobbat med svenska. Ska försöka renskriva min novell denna veckan så att jag kan rätta den och arbeta igenom texten tills nästa vecka! Har mycket att redovisa då.. Shit! Haha! Sitter och pluggar tyska nu. Ganska kul att skriva om sin framtid på tyska, inte jätte svårt men ändå lite kämpigt eller vad man nu skall säga. Håller på att skriva på ett litet reportage som kommer på bloggen imorgon om min kompis, som gillar att designa så jag tänkte göra det för att han skall få lite publicitet om sin sida. Om ni vill så kan ni ju länka er blogg så kan jag kolla in den! Hade alltid varit kul att på feedback eller nått! Hoppas att ni har haft det bra idag! Imorgon är det ännu en skoldag, så det är bara att bita ihop. Men se det från den positiva sidan. Det är fredag imorgon! Yeeah=)
Love ya som vanligt:) XoXo // David



Satt och kollade på denna bilden som jag tog förra året då jag var i Lund, efter sjukhuset. Blev lite frestad, så det känns som om man behöver fika. Ett Café som låg vid torget! Mitt emot parkeringen, så det var ju ingen fin utsikt precis men fikan var jätte god ändå. Det är ju inte utsikten och vart man sitter som räknas, inte alltid i alla fall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0