Tillfälligt Avbrott på bloggen imorse...

Igår så var man åter igen i skolan. Det var ganska roligt, för att man träffade sina vänner ju, och sedan fick man gjort en hel del. Efter skolan åkte jag in på gymnasiemässan i Malmö. Fick olika informationsblad som jag ska läsa, innan jag ansöker. Hoppas man gör ett bra val nu. Idag är det fredag. Skola som vanligt. Men sedan är det äntligen helg. Orkar ju inte skolan just nu! Och värre blir det, då alla Nationella prov kommer… Ogilla skarpt*

Sedan på kvällen så såg man Maria Larssons Eviga Ögonblick. Den filmen var bra! Jag som var så trött och tänkte lägga mig tidigare, stannade uppe och såg en film över två timmar! Och då vi kollade på filmen så upptäckte jag att prästen som döpte mig spelade en roll i filmen! Haha! Fan vad coolt, en liten roll. Shit, det e ju prästen som döpte mig!=) Det blev ett kort inlägg, men jag ska skriva lite senare ikväll! Denna gång lovar jag! Haha! Det blir lite kändisskvaller och någonting annat! Love ya! Ha en underbar fredag:)
Det skulle egentligen publiceras i morse, men då jag var inne på bloggen så gick det inte, det var ett tillfälligt avbrott. Jag fick damp! Haha! Tittar på The Bill nu och sedan blir det att städa. Kanske någon film ikväll, vem vet?! Äter massa godis nu... XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Fuuckyou

Haha, fan vad coolt att en präst var med o spelade! Men jag har själv inte sett flmen

2011-01-15 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0