Söndag...:)

Söndag. Vad skall man göra då egentligen? Gå i kyrkan kanske? Haha! No, I don´t think so! Jag sitter i rummet och kollar lite på Gossip Girl, och sedan blir det väl att kolla om det finns en bra film ikväll eller nått. Sedan måste jag verkligen plugga. Jag har lite matte och svenska som måste göras, så det tänkte jag göra idag och imorgon, samt att jag måste göra i ordning i rummet, har så mycket papper som ligger och stökar. Och vems fel e det? Mitt eget kanske?! Snart blir det nog att äta frukost. Skriver mer senare! Love ya!



Har redan sett den andra säsongen, för den fanns i affären närmast, fast har köpt den första säsongen också. Den tredje säsongen står på inköpslistan. Haha!!=)


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

haha uch minns när man va 14 ochskulle konfirmera sig -.- då va man tvungen :O

2011-01-09 @ 13:56:18
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Anonym

Gossip girl!!

2011-01-15 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0