Söndag idag - Fan vad helgen går fort..:(

Godkväll alla läsare! Har varit hemma i över en timme nu, efter att man varit hos kompisen Lina! Vi hade det jätte roligt, haha! Jag tyckte att hon skulle städa sitt rum så det gjorde vi, och då menar jag STÄDA!! Vi lyssnade på musik och drack lite av pepsin som var kvar i flaskan, sedan åt vi lite chips också. Satt vid hennes datorn och kollade runt på facebook och på bloggar, och snackade helt allmänt en massa skit, bland annat lite gossip som vi alltid gör för att få det roligare! Nu sitter man och tittar på Wallander, men just nu är det de där jäkla nyheterna, så stängde av tv:n, men snart får man sätta på den igen. Det är Wallander - Hämnden, men den har jag redan sett men vad gör det att se den flera gånger?!

Innan då jag var hos mormor kollade jag på filmen Dear John med Amanda Seyfried och Channing Tatum i huvudrollerna. Så jäkla bra den var måste jag säga. Det är en romantisk drama film från 2010! Bättre än Ps I love you... Och då är den verkligen bra! Tänkte skriva mer om den senare någon dag då jag har mer tid. Skall skriva en recension tänkte jag eller kort om den, men en filmrecension blir det nästa vecka men vilken film det blir vet jag inte än. Det får ni reda på då! Skolan börjar igen imorgon, fan vad helgen går fort.. o jag längtar verkligen inte tills imorgon för jag skall ha prov i svenska., så lycka till David säger jag till mig själv:)
Ni får ha det så bra sålänge så skriver jag mer imorgon! Looove ya all as usual!:) ByeBye! XoXo // David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0