SO-prov imorgon - Ogilla* ;)

Tja!! What´s up??:) Själv så har jag precis pluggat klart inför det jäkla* provet som vi skall ha imorgon. So-läraren är sjuk.. precis som vanligt känns det nästan som, men ändå. Men antagligen skulle det ändå bli imorgon så man kan ju hoppas det nu då man har pluggat som bara den. Var tvungen att ta en paus nu, eller sluta helt enkelt så får vi se hur det går imorgon på provet! Har en tendens att få "blackout" varje gång då vi har prov, men vet inte varför.. Så störigt! Någon som känner igen sig där? Sitter och kollar upp lite kändisskvaller som jag kan skriva om, för skvaller om mig själv får ni ju inte reda på! Kan inte dela med mig av allt! cause I need to have som privacy!

Ska kolla lite vidare nu så skriver jag ett till inlägg då jag hittat någonting, som jag tror ni kan gilla att läsa. Måste verkligen bättra mig att blogga nu, men det är skolan som tar för mycket tid. Skönt att jag slapp teatern ikväll i alla fall, så att jag fick pluggat, o att jag kunde sitta vid datorn just nu och skriva så ni har nått att läsa! Haha:) Vi ses och hörs. XoXo // David Ps, Love ya!:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du ha privacy när du rotar fram skit om andra.

varför är du mer värd privacy än nån annan?

2011-01-26 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0