Slutet av denna fredagen;)

Tjenare allihopa! Hoppas ni inte är trötta än! Helt ärligt så kan jag säga att jag är ganska trött. Jag tittade på en bra film innan tillsammans med lillebror, som hette Arthur. Den var faktiskt bra även om det var en barnfilm. Den måste jag bara se igen, haha. Sedan kollade man på Let´s Dance. Gjorde chokladpudding, men misslyckades lite. Den blev inte så som den brukar vara, men what the fuck, jag åt upp den helt själv för två stora portioner. Men det syns inte på mig ändå. Vissa har väl lite tur antar jag.

Sedan skrev man klart sin novell till svenskan, så det blir att renskriva den imorgon och resten till det steget som skall redovisas nästa vecka. Men annars så har det inte hänt så mycket antar jag. Får se vad man mer skall göra i helgen. Tror jag skall hyra film imorgon och ha filmkväll, vilket hade varit roligt. Men allt återstår och ser. Man skall ta en stund i taget, en dag i taget för man vet aldrig vad som händer dagen därpå. Lite läskigt och sorligt att säga sådär, men det är faktiskt sant. Det tycker jag i alla fall! Men jag skriver mer imorgon då jag vaknar. Love ya! Puss o Kram! XoXo // David
 
Tumblr_la5hos1prq1qamjfao1_400_large

Från Weheartit! Riktigt fin bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0