Saturday..:):):)

Då var man hos mormor i morse, och åt både frukost och sedan en god middag, och dessert som hon hade gjort! Åt sedan lite mer dessert som glass och kanelbullar, haha! Gottegris! Har varit så duktig och städat det sista, så det är ju bra att ha det överstökat. Suttit och läst olika gymnasiekataloger, så att jag snart kan välja vart jag skall gå någonstans. Skrev ner några gymnasium där jag vill gå på öppet hus, så det får man göra i februari då de flesta hade öppet hus. Såg Polisskolan 3 på tvn innan och kollade precis klart på Uptown Girls. En jättebra film med Brittany Murphy! R.I.P. Brittany Murphy som dog år 2009... Hon var så duktigt! Men tyvärr klarade hon inte kändisskapet, men det gör typ ingen kändis alls, och dog av en överdos. Hennes mamma ringde larmcentralen, men då var det försent. :(

Nu sitter jag vid datorn igen och lyssnar på Britneys Quicksand. Haha, What I am obsessed to that song... Don´t know why. Its my drug! Det blir nog att kolla en film till tror jag, känner att jag är på filmhumör idag, haha! Men mer glass och choklad blir det i alla fall inte, man får ju försöka att vara lite nyttig fast det inte går! Imorgon blir det skön massage som väntar:) Ha en trevlig lördagskväll så hörs vi senare! Hoppas ni mår bra och håller er friska..=) XoXo // David





R.I.P Brittany! We Miss You:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0