Säsongstart för Solsidan ikväll!:)

Har precis njutit av skön massage och nu sitter jag och ska kolla på en film tror jag, sedan måste jag verkligen plugga svenskan. Den ska helst vara klar till nästa vecka, enligt mig själv! Det blir nog att kolla på antingen Brudens bäste Man eller The Proposal, som jag lånat av min snälla kusin! Vilken film tycker ni att jag ska se egentligen? Sedan blir det väl att äta middag, fast vet inte vad vi ska äta idag.
Hoppas också att syrran blir bättre<3 Love ya!!

Ikväll så får ni inte missa One Tree Hill på kanal5, klockan 18.00!=) Sedan så är det säsongstart för Solsidan, men en ny säsong. Men jag ska se det avsnittet på webben, för att jag följer en dansk serie som går exakt samma tid, så det blir lite problem där, tyvärr. Men så är det om man är tv-tittare eller vad säger ni som vet hur det är?! Haha! Solsidan går ikväll klockan 20.00 på tv4! Missa inte det!
Ha en bra söndag, åter skola och jobb för vissa imorgon. Ogilla skarpt* Eller? Jooodå! Ha det bra i alla fall, så skriver jag mer sen:)




Kommentarer
Postat av: Calle

så klart jag forsätter det :) läs min också ;)

min e lite random i know

2011-01-16 @ 16:51:32
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0