Måndagen har gått... - Konferensresan start:)

Hejhej! Då har denna måndagen också gått som ett skott, eller vad fan skall man säga?! Haha! Var i Malmö innan idag med en kompis, och imorgon blir det att gå i stan för att handla saker till skolan med en annan kompis! Det ska bli väldigt roligt! Just nu sitter jag och kollar på Konferensresan som hade premiär idag på kanal5. Tittar ni också på det?! Det är ju inte ett jätte bra program, men helt okey ändå. Isabella Löwengrip "Blondinbella" medverkar i programmet med ett bloggföretag eller nått, har nog inte lyssnat så noga! Som heter Spotlight.
Imorgon måste jag plocka undan lite på rummet och plugga lite, för det behövs om jag nu vill ha bra betyg tills gymnasiet. Shit, jag ska ju också snart söka in! Fan!=) Haha, hoppas det går bra ju! Sorry för ett litet tråkigt inlägg, men ni fick ju en kort uppdatering! Fortsätt läs! Love ya:) Imorgon blir det att gå på utvecklingssamtal i skolan, så hoppas läraren bara säger bra saker ju!;)


Sitter redo för att kolla bloggarna, blir de godkända eller inte godkända? Vad hade jag blivit? vad tror ni? Kommentera och säg vet jag! Kramar!:)


Kommentarer
Postat av: T

Haha! BlondinBella.....

2011-01-15 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0