Inte bloggat på länge - Saturday again:)

Hej alla kära läsare! Lite fjäsk här eller? Haha! Har inte bloggat på några dagar nu då jag helt glömt bort det. Har haft väldigt mycket i skolan så har inte kunnat ta mig den tiden att blogga. Igår höll jag i alla fall en lektion på tyska, och det gick väldigt bra. Tror att det uppskattades av eleverna. Sedan har man suttit och pluggat väldigt mycket på SO:n som vi skall ha prov på nästa vecka, om det nu blir nästa vecka. Det är inte säkert eftersom vår lärare hela tiden ändrar det. Jag hoppas i alla fall att det blir framflyttat till nästa vecka igen. Kollade på filmen The Proposal innan idag då jag pluggade. Riktigt bra film med bland annat skådespelerskan Sandra Bullock som är super! Den borde ni se om ni inte redan gjort det! Har även städat imorse så jag känner mig ganska nöjd med min prestation av dagen.
Stack sedan till min kusin där man åt god middag, och hade precis ätit innan vi kom dit så då fick man offra sig och äta mer. Känns som jag ätit för flera personer och ändå syns det inte, haha! Riktigt nice! Så vill nog många ha det... lite jobbigt ibland också för den delen.
Till dessert blev det chokladpudding med vispegrädde och strössel till det, och några chokladpraliner innan det. Förstår ni om jag är mätt?

Sitter nu i soffan med datorn och lyssnar på musik och kollar runt vad som hänt i världen, alltså facebook! Haha!:) Som alla gör vid det här laget tror jag, eller?! Jadå! Imorgon blir det i alla fall att fira gammelmorfar som fyllde år idag så ett Grattis till honom! Ska dit imorgon o äta mera fika med några av släkten. Måste även plugga lite till imorgon. Synd man har så mycket att göra... Men samtidigt bra om man vill ha ett bra jobb ju! Undrar var jag ska praoa?!
Ha det gött så länge, o ha en trevlig lördag som jag har! Love ya!:) XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: nej, men nu är du lite skum :)

2011-01-23 @ 22:34:09
URL: http://hundraprocentbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0