I´m obsessed with Britneys new song:)

Oh My God!! I am just like Miley Cyrus, I have got obsessed to Britney Spears new song Holt it against me!!!:) Miley Cyrus skrev på sin officiella sida att hon bara dansade omkring och var helt nerdrogad kan man kalla det i denna sången av Britney. Haha!! Men nu förstår jag henne. Åter igen, så kommer Britney Spears nya album ut i mars. Så det kommer att bli en bra present till mig då jag fyller år i mars!
Det är som en av mina lärare sade, när man lyssnar på en av Britneys låtar en gång är de inte bra, men lyssnar man på dem två gånger eller mer så är de jätte bra. Det är sant har jag kommit på nu! Min idol, och jag har sett henne live i London 2009! Ett oförglömligt minne:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0