Dikt till fjortisar o Skivarps Stolthet! What´s next?:)

Haha! Lyssnade precis på denna dikten om fjortisar.. Den stämmer in på dem så jäkla bra så det e inte sant! Haha! Vad elak jag e. Gillar människor som gör parodier på saker o ting, fast det ibland kan vara lite stötande! Den e ju lite gammal men whatever. Kommentera vad ni tycker, och håller med!:) Men ni får givetvis kommentera om ni inte håller med;) Haha!! Have fun*



Och kollade ni på nyheterna idag? Det gör vi varje morgon i skolan ju, o jag tror nog att nästan hela klassen skrattade åt sången som en kille skrev om deras mölla som var byns stolthet. Kommer inte på vad byn hette nu men han skrev en sång om deras kära mölla, som säkert kommer byggas upp igen nu snart med all respons av media och männsikor. Hur får man egentligen bara för sig att skriva en låt om en mölla? Det e ju ändå bra att han skrivit den, men man tänker ändå lite. Okey? Vad handlar låten om? Jo, byns stolthet, Möllan!
Vi hedrar den* E det bara jag som tycker det låter konstigt?!! Säg själva vad ni tycker så e ni snälla! Men o andra sidan så ska vi också skriva en egen låt i skolan så då kan man ta lite insperation, men vår låt ska inte handla om någon stolthet där vi bor eller om någon Mölla. Det e jag säker på till etthundra procent. Haha:)
Kom på vad den hette nu, Skivarps stolthet Möllesången.. Läste det på youtube, haha! Dum e man alltid inte:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaaahahhaa! Precis! Snart kommer det väl bli sånger om en massa annat skit också. Finns ju redan en puffa mig sång om facebook. För jävligt!

2011-01-26 @ 21:55:07
Postat av: hoohoho

Jag tycker tvärtom att det är en väldigt fin sak skriven av honom. Jag har ju läst lite om projektet och det är ju inte hyllningslåt "till" deras mölla, utan en låt "om" deras mölla. Han skänker också alla intäckter på skivan till återuppbyggnaden av deras mölla. Förövrigt är den där killen en seriös producent som jobbat med en rad seriösa arister.

2011-02-01 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0