Den femte januari 2011

God morgon allihopa! Jag är lite ledsen för att jag inte skrev någonting till er igår. Haha! Men vad jag har sett så är det många bloggare som inte uppdaterar så ofta mer. Men har man ingenting att skriva om så har man inte. Jag ber er gärna om tips som ni kan skriva i kommentarfältet för det hade varit superbra! Igår var man på Espresso House med syrran och sedan åkte man med henne hem och hjälpte henne att städa eller jag underhöll henne rättare sagt med allt mitt snack. Jadå! Sitter och kollar på lite tv nu, just nu är det According to Jim som är sjukt bra men det har man sett tusen gånger redan, och emellan åt bläddrar man kanaler till MTV med flera. Kesha uppträdde precis med Tic Tok på MTV, hennes musikvideo. Den är bra! Fast det finns bättre såklart! I love Kesha…

Idag blir det en dag men mycket städning och undanplockning. Det ogillas lite. Man har ju lov och då vill man inte städa en massa. Haha! Sitter även och kollar runt och bokar in dagar och tider till gymnasium, öppet hus. Vilket gymnasium går du på? Eller vilket vill du gå på?!
Nu tror jag att jag skall fortsätta med att starta dagen med att bädda sängen, fast jag inte orkar. Sedan blir det frukost! Nice! Längtar redan till sommaren, men det är väl inte så konstigt eftersom det blir så mycket intensivt med skolan just nu... Haha:) Ha det bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0