Ännu en söndag is passing by, good or not?! :)

Hej igen allihopa! Ni fick en kort uppdatering om vad jag gjorde nu, eller gör nu rättare sagt, om att jag kollar på säsongstarten av One Tree Hill. Roligt ju! Det blir att kolla klart på detta programmet nu, sedan så måste jag försöka plugga. Har inte gjort det och behöver göra lite i alla fall. Fan också! Mmm:( Men vill man ha sina betyg så vill man. Jag skall se den danska serien Lykke. Jag älskar danska och tycker att den serien ändå är bra. De är duktiga på att göra serier, enligt mig i alla fall. Duktiga skådisar har de också i det landet. Vårt kära grannland, haha! Sen så tror jag att jag skall in på datorn igen och läsa lite bloggar för skojs skull, har ju några jag läser nästan varje dag, vissa av mina vänner då. Åt en jättegod sockerkaka med hallon i idag, jättegott måste jag bara säga. Min kusin hade bakat den, så den måste jag bara ha receptet på! Yeah! Blir väl att äta lite glass senare! Ha en bra söndag i alla fall! För snart börjar skolan igen...
Åter back to the Hell! Or what do you say? Love ya! XoXo // David =)

central park 2

Jag vill till New York:) Någon gång i mitt liv, kanske flytta dit? Haha!:)  Men alla vill ju till NY förtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0