Älska Solsidan?

Är det någon mer än bara jag som älskar Solsidan??!:) Jag såg den imorse på tv4play eftersom jag inte kunde se den igår då jag var hos en kompis. Serien är sjukt bra! Både bra skådespelare, och han där Ove går mig fan på nerverna, men det är såklart meningen att han skall göra det. Han är den typen av person, men ändå. Haha! Den går varje söndag klockan 20.00 på tv4. Så sjukt bra! Det är bara en serie av alla de jag följer, vilka följer ni egentligen? Om ni nu följer någon såklart.. Jag måste bara köpa säsong1 av Solsidan, så att man kan kolla på det då och då tror jag. Svensk humor det! Och bara så ni vet, alla har inte städerskor och man skall inte bjuda dem på middag och sedan inte säga att de inte tjänar så bra och att de oftast stjäl vid middagsbordet då de sitter med ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man älskar Solsidan!!

2011-02-01 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0