Sjuk idag:(

Hej allihopa! Hoppas att ni hållt er friska nu i dessa kalla tider, haha! Själv så började jag må dåligt i tisdags efter det första nationella provet som gick ganska bra, sedan var jag i skolan igår men mådde även dåligt då. Idag är jag hemma från skolan, för att jag verkligen inte mår bra, och det är inte kul att vara hemma.. Vad kan man göra? Sova, kolla på tv..Det kan verka roligt att vara hemma från skolan men jag tycker inte det eftersom jag missar nationella provet nu! Hoppas att jag kan göra det nästa vecka. Min kompis var sjuk i tisdags då det första provet skrevs och hon skall göra det nästa vecka, och jag är sjuk idag då hon gör det andra provet! Haha, låter lite roligt :P

Men jag känner att jag börjar bli bättre vilket är positivt så det är bara att vila hela tiden och äta och dricka mycket så att man blir frisk! Men ni får ha det så bra sålänge så skriver jag mer senare:) Loove ya!! =) XoXo // David

Tumblr_lg9wtjsbk11qayvd5o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin bild, från weheartit eller google? =)

2011-02-15 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0