Nu väntar Cougar Town!:-)

Good Evening alla läsare!=) Haha, här blir det lite blandade språk tror jag! Det var jätte gott med både lasagne och med chokladpuddingen som jag själv gjorde, eller köpte i affären och blanda pulvret med fem decilitet mjölk… Vad enkelt! Annars älskar jag att baka!  Det är faktiskt ett av mina intressen, men jag tror att det är det bara för att det är så gott att äta allting sedan! Tycker inte ni det??
Tyckte att min syster och min lillebror fixade maten perfekt så det blev jätte gott, men receptet är sekretesslag, haha! Alltså är det hemligt! Många kockar vill ha sina recept för sig själva och även jag ibland då jag bakar vissa goda saker som jag fått av bekanta!

Snart blir det att kolla på Cougar Town som börjar på kanal5 om en kvart, alltså 22.00! Bara älskar det programmet!  Det är ju Cortney Cox från serien Friends som har huvudrollen i tv-serien Cougar Town tillsammans med många andra sköna personligheter, haha!  Men jag älskar annars Jennifer Aniston ifrån Friends, eftersom hon bara är en duktig skådespelare och hon är även väldigt attraktiv för att vara en medelålderskvinna nu! Det tycker jag i alla fall. Nu har jag i alla fall uppdaterat er lite idag, så blir det mer imorgon!=)  Ha en bra kväll och kolla gärna på Cougar Town för det är ett väldigt bra program! Andra säsongen som visas på tv:n nu! Love ya!:)

Jag lade upp denna videon från youtube, brukar såklart lyssna på musik på Spotify men eftersom ni också skall kunna höra den just nu så lade jag upp en video med lyrics i fall ni vill sjunga med, haha! Det är September som sjunger denna låten som heter Resuscitate me! Älskar bara den låten och Kärlekens Tunga såklart, och September är hur het som helst då det gäller att sjunga!=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Cougar town äger!!!!!

2011-02-23 @ 13:51:31
URL: http://stiernas.blogg.se/
Postat av: Sannie

Fin blogg(:

2011-02-23 @ 14:04:02
URL: http://sanniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0