Nu MÅSTE man följa The To Do List!:)

Hallå alla! Idag är det söndag, vilket menas med att det är skola imorgon och det ogillas ganska mycket. Jag orkar inte vara i skolan imorgon, men så är livet, det är orättvist och hårt, haha! Låter precis som jag hatar skolan, vilket jag absolut inte gör. Kollar på Simpson just nu och sedan måste jag städa lite till. Måste verkligen följa min ”To Do List” idag, och det står mycket på den, så man får nog börja snart. Måste verkligen plugga. Vet inte om jag skall göra matteprovet imorgon eller på torsdag, men jag tror att jag gör det imorgon så det är överstökat. Problemet är att jag måste klara det, och jag skall verkligen råplugga på det idag, men ändå. Får nästan lite panik, haha! Hoppas ni har det roligt i alla fall! Ett tips är att skriva en lista med saker som ni måste göra, för då är det större chans att ni gör det! Skriver mer ikväll då! Måste i alla fall ha en liten bloggpaus under dagen, så att jag gör vad jag måste göra! Ha en bra söndag!:)

162687_1729498675867_1190469253_1936928_4823528_n_large

Hmm, till skillnad från bilden så har jag massor att göra, men det är bara att stiga upp ur sängen och börja!!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej hon e grym :)

2011-02-27 @ 11:03:11
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0