Melodifestivalen ikväll!:-D

Melodifestivalen ikväll! I kväll sänds den som vanligt klockan 20.00 på svt1. Det är direktsändning från Linköping denna gång, och nästa vecka kommer det till Malmö, fast jag skall inte titta i arenan då! Men ändå! Roligt att de kommer till oss nästa vecka typ…
Programledarna är beredda som vanligt, Marie och Richard. Lyssnade innan idag på Eric Saades låt som han skall uppträda med ikväll, den är riktigt bra! Gillar den skarpt, så jag kommer att sitta fastklistrad framför tv:n ikväll och kolla på det medans jag äter godis! Haha!
Gör ni detsamma!=) Hans låt heter Popular… Gå ni också in och lyssna på svt1:s hemsida! Han är garanterad en finalplats tror jag, han går direkt till Globen i Stockholm! Om inte så är det nått fel på det svenska folket ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade rätt..

2011-02-20 @ 14:20:03
Postat av: FowZies.se ♥

charmiga tänder den gossen har :D

2011-02-23 @ 00:36:47
URL: http://fowzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0