Lördag!! :-))

Hej! Idag mår jag mycket bättre, men det gjorde jag som tur igår också så att jag kunde vara i skolan.. Såg på Let´s Dance, men jag var så trött så att jag gick och lade mig ganska tidigt. Nackdelen var att man vaknade runt halv åtta i morse och då blev det att tittta på Jesse, haha! Andreas och Sigrid åkte ut! Yees! Jag vet inte varför, men jag tyckte att de skulle åka ut, vilket jag tyckt i några veckor nu...
Figge var helt klart bäst på dansgolvet! Idag har man städat lite grann och igår med, så jag är väldigt nöjd. Skall plugga lite sen eftersom jag verkligen måste det. Håller på att skriva mitt tal som jag skall hålla i engelskan, så pinsamt då många sitter i arenan och lyssnar :O

Ikväll skall jag ut och äta med familjen tror jag, för att fira systern som fyllt år. Skriver mer senare! Det hoppas jag i alla fall;) Ha det bra!
Ät inte för mycket godis nu så ni får hål i tänderna! Loove Ya!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0