Kärlekens Tunga - September!

Tjenare och godkväll alla läsare! Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag haft. Har faktiskt inte gjort så mycket idag, förutom att jag städade i förmiddags. Sedan duschade jag och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv och kollat runt på datorn. Har ju även bloggat en hel del så jag hoppas att ni har haft det roligt och läst en massa skit, haha! Bara det bästa hoppas jag i alla fall!
Det blev inte att kolla på bokrean idag, eftersom jag inte orkade. Jag har bara slappat idag och suttit i den sköna soffan och chillat! 
Men det är skönt det med, eftersom det är skola nästa vecka igen. Det skall både bli roligt och tråkigt, men jag hoppas ändå på att det skall bli roligt då man träffar lärare och vänner igen, men pluggandet är någonting som jag inte ser fram emot med stora bokstäver om man skall vara ärlig. Vi har sjukt mycket nu så jag orkar inte ens röra läxorna under sportlovet. Och det är katastrof då det gäller mig, haha!
Tror jag skall besöka bokrean imorgon om jag har lust! Men jag skall försöka!

Kollade lite på Efterlyst innan, bra att ett sådant program finns! Så ni killar måste nog kolla in tjejerna lite nogare, vilken personlighet de har så att tjejerna inte drogar ner er i Malmö och sedan tar alla era saker då ni bjuder hem dem! Haha!=) Hoppas nu att det inte snöar då jag skall sova för jag hatar verkligen snö, Jag läntar till våren precis som alla andra!! Det var en vild chansning att ni också vill ha vår och sommar med nytt hett sommarmode och vårmode, sedan med värme! Niice! Skriver mer imorgon! Love ya!:)
God natt alla! Hoppas än en gång att ni haft en bra dag!!

Tumblr_lh395opezx1qhojwpo1_500_large

Fin bild! Eller vad tycker ni om den lilla katten? Är lite rädd att den skall ramla ner från räcket, hehe!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Sv: Ah tack så mycket! :) allt bra med dig?

2011-02-24 @ 10:08:20
URL: http://sanniess.blogg.se/
Postat av: Isabella

sv: Haha, du är störd David XD

btw, min bitchblick på dig är aktiverad 24/7 :)

2011-02-24 @ 11:33:21
URL: http://hundraprocentbella.blogg.se/
Postat av: Sannie

Sv: Inte så bra, är sjuk :/

ah Gossip Girl is awesome :D I'm watching the season 4 now<3

2011-02-24 @ 13:50:45
URL: http://sanniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0