JaG vIlL På SeMeStER!:)

Jag vill åka iväg på semester!=) Haha, men nämn någon som inte vill det? Wow! I mitt liv vill jag kunna åka utomlands mycket i hela världen! Men det gäller förstås att man har bra ekonomi då såklart! Just nu vill jag till Stockholm och besöka Sveriges huvudstad, har aldrig varit där :O
Åka runt i skärgårdarna och ta en tur runt slottet och i gamla stan! Sedan vill jag såklart till London som jag varit i två gånger nu!:) Love it! Andra ställen som jag gärna vill åka till i mitt liv är New York, Los Angeles och till Miami! Vill även på en solsemester och ligga och chilla i en pool där folk passar upp en då och då. Det är semester!
Men som ni förstår så gillar jag mest storstadslivet!=) Vart vill ni själva då? Och vart tycker ni att jag skall åka?
Svara gärna i kommentar! Kramar! XoXo // David


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- nämen tack vad glad jag blir!

2011-02-15 @ 18:44:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åk till typ Stockholm då eller någonannanstans i Sverige som till Kiruna? Hahaha!!

2011-02-15 @ 18:59:36
Postat av: Lindberg - Mode för killar

Det är nog ingen idé för jag har nu slutat att blogga! :)

2011-02-15 @ 20:10:03
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0