Happy Valentines Day!:)

Hej allihopa! Jag märkte precis att Lina hade skrivit ett inlägg på bloggen, haha! Men det får hon lov att göra, eftersom jag precis kom på hennes lösenord så jag gjorde samma sak! Fast mitt inlägg där blev faktiskt en aning större! Men skit i det! Man kanske inte har så mycket att skriva ju. Idag har jag hemstudiedag. Så jäkla skönt! Tänkte sova lite längre idag men jag fick nog inte det eftersom pappa kom in och väckte mig. Min lillebror hade dukat bordet så fick jag ett fint kort som han hade gjort där det stod att jag var världens bästa bror och en massa annat. Så gulligt av honom, trodde ärligt nästan att jag skulle börja gråta! Haha! Mm, killar kan ju också ha känslor :P

Idag blir det att ta det lugnt. Det är hemstudiedag som jag sade innan, så det blir att plugga lite, eftersom man måste göra det.
Skall även kolla på mina efterlängtade tv-serier tänkte jag. Skall klippa mig tidigare idag, eftersom jag bokade om min sena tid till redan halv tolv så det är ju bra. Sedan skall jag ut och fika med syrran på Espresso House och gå en runda i stan, vilket alltid är skönt! Hoppas solen snart skiner fram!=) Har även en liten överraskning till syrran och skall fixa en liten överraskning till pappa och lillebror tänkte jag!
Men ni får ha det så bra i alla fall, så hörs vi senare! Loove ya!:) Take Care!:) Åter igen, Happy Valentines Day!

Tumblr_lgkawcjmzc1qh7t6fo1_500_large

Tumblr_lgk1x83ry41qarz64o1_500_large

BIlderna är tagna från världens bästa Weheartit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivit och fina bilder!=)

2011-02-14 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0