Gymnasievalet klart - och Shopping!:)

Godkväll alla läsare! Är ganska nöjd eftersom jag har kommit över 40 läsare idag, haha! Har gjort det innan också fast inte på länge… Men jag är väldigt glad för de läsare som jag har eftersom man inte är någon storbloggare!Kom hem för en stund sedan från Malmö! Har gjort mitt gymnasieval, gjorde fyra stycken och nu är det ingen återvändo förutom i maj då man kan göra omval! Haha! Var även och shoppade på Entre vilket var väldigt roligt. Var där med syrran och med Carro! Tack för en trevlig dag by the way!=)

Åt även på Burger King! Köpte en snygg stickad tröja, ett par snygga skor, vax till håret och en snygg skinnjacka! Jag är väldigt nöjd med min dag idag!=) Sa jag att jag älskar lov och mitt liv ibland?? Haha!:)
Men nu kallar nog tv:n, det blir väl 2 and a half men eller nått! Sorry för att lite kort inlägg men nu har jag i alla fall uppdaterat er med min dag så det är ett plus tycker jag! Skriver mer imorgon!=)
Och då kommer nog även bilder på det jag köpt! Kan inte fota sakerna just nu…
Love ya! Ha en fortsatt trevlig måndagskväll! Fortsätt läs och kommentera gärna!:)

Img_1169b_large

Tumblr_lgvyhlv9jk1qdnlnxo1_500_large

I love shopping, but it was in Malmö and not in London..!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0