GuTeN MoRgEn!:)

Guten Morgen som man säger i Tyskland! Haha! Jag lovade ju ett litet inlägg på morgonen, så jag fick starta datorn och börja skriva ett. Det andra inlägget som jag håller på att småskriva på kommer under dagen, antagligen ikväll tror jag. Det är lördag och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag skall göra. Snart börjar skolan igen, och det ogillas tycker jag. Skönt att vara ledigt även om det inte varit så fint väder.
Var inte ute på hela dagen igår, helt sjukt! Jag satt bara inne i soffan och i sängen i morgonrocken. Haha!

Annars så har man precis kollat på Superman – Lois och Clark, och snart skall jag städa. Ibland känner jag att det kan vara lite avslappande att städa med musik i öronen, men det är nog inte alla som tycker det?! Måste även plugga idag, men jag måste plugga mycket mer än vad jag gjorde igår! Så jobbigt… Men sånt e livet ju, lika bra att börja nu så man är klar med lite då skolan har börjat.
Skriver mer senare! Ha annars en Toppen lördag;) Och fortsätt läs och kommentera! Loove ya!=)

Tumblr_lgz68xwp5a1qe43fgo1_500_large

Haha, jag skulle verkligen behöva en sådan nu! Var på Starbucks Coffee varje dag då jag var i London!:) Men annars brukar jag ju gå ner till Espresso House i stan och fika, och ibland äta frukost. Kan rekommendera att äta Scones med smör och marmelad och dricka antingen en stor varm choklad med grädde (alltså allting på!) eller en Chai Latte. Men för min del så blir det att äta frukost hemma, men det blir lika bra eftersom familjen handlar hem nybakat bröd!=) Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0