Godmorgon!:)

God morgon allihopa! Jag tänkte att jag skulle vara lite snäll och skriva ett kort inlägg nu på morgonen. Steg typ precis upp, men är fortfarande trött idag. Skall kolla lite på tv och äta frukost lite senare. Vid tolvtiden ungefär så skall jag träffa min syster och hennes kompis som skall hjälpa mig att söka in, så mitt gymnasieval blir rätt. Jag tror att jag ska kolla runt på datorn på olika gymnasier nu som jag skall ta som extra val. Alltid bra att ha flera val ju, och e jag inte nöjd så gör jag väl omval i maj då man kan göra det!


Annars kommer nog inte mycket att hända idag, men ni får ha en bra måndag. Skönt att det är lov i alla fall, tycker jag! Hoppas bara nu att det blir soligt väder också, det hade varit nice! Vill ha våren och sommaren här! I alla fall våren och sedan den sköna sommaren.
Någon som håller med mig? Fortsätt gärna läsa och kommentera massor! Puss o Kram, haha!:)

Tumblr_lghzuo1s3v1qeetlko1_500_large_large

Jag skulle vilja vakna upp till denna frukosten på sängen! Ska nog skaffa mig en hushållerska då jag flyttar hemifrån och är rik, haha!:) Allas dröm eller? Yeeah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också vakna upp med det!

2011-02-21 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0