Friday:-) Och nu Two and a half men..:)

Hey alla! Fredag idag, fast det typ inte märks. Har ju haft sportlov hela veckan och varit ledig så man märket inte det på samma vis. Hela veckan har varit en helg för mig tycker jag. Just nu sitter jag i sängen och kollar på Two and a half men medans man kollar runt på datorn. Har precis kollat på olika bloggar som jag läser, och sedan blir det nog myskväll med familjen.
Skall nog kolla lite på Let´s Dance klockan 20.00 på tv4, och sedan så skall vi nog se film, vilken vet jag inte. Ska nog äta lite glass sedan, eftersom jag inte orkade gå och handla godis ikväll. Det blir att göra det imorgon. Annars så har man pluggat lite idag, vilket var bra att få lite överstökat men det blir att fortsätta i helgen, för jag har MASSOR att göra! Vet inte vad som händer imorgon men det får vi se tycker jag! Tröjorna till vår klass kom igår och min kompis hämtade dem idag så jag är väldigt nyfiken på att de ser bra ut, även om jag sett dem på bild! Vill ni se bilder på tröjorna så kolla in http://nattaekstrand.blogg.se/
Fortsätt gärna läsa och kommentera! Hoppas att ni har det bra i alla fall!:) Trevlig kväll! Loove ya!:)
Bjuder på denna videon om Fredagsmys från yotube, och som många sett i reklamen många gånger (many to many times..!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0