FaShiOnToAsT!:)

Här kommer några snygga bilder från Fashiontoast
Vad tycker ni? Skitsnyggt mode för tjejer helt klart!=) Någon som egentligen vet någon bra modesida för killar?
Jag bara undrar, eftersom det hade varit kul att veta och få inspiration av nått, om ni förstår vad jag menar!=)



Snygg Leopardjacka i regnet! Men just nu vill jag såklart ha vår, me nså vitt jag vet så lär det inte hända på ett tag så det är bara att vänja sig och klä på sig lite mer varma kläder som ändå är snygga! Detta är exempel för tjejer!







What do ya think? :-) Hot Fashion!


Kommentarer
Postat av: Nilsson

Hej David lilla, jag håller vad jag lovat ...typ... haha! I alla fall jag har svarat på komentaren nu!

- duktig du är frid!

JA JAG VET (Y)



Nej men nice blogg forstätt med det du gör för det gör fu godibodi bra :p

2011-02-23 @ 22:26:03
URL: http://www.hundraprocentfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0