Det snöar...

Hej! Tänkte att jag bara skulle uppdatera lite nu! Jag förstår inte vårt väder… Gör ni det? Jag blir bara så lurad känns det som, jag letade faktiskt efter ett annat ord men jag kom inte på det nu! Haha! För en liten stund sedan sken solen och det snöade på samma gång, kan det egentligen göra det tänker man? Jadå, det kan det antagligen eftersom det gjorde det då. Men nu är det bara snön som ligger ute på gatan och det är lite molnigt! Jag började i alla fall förmiddagen bra då jag städade överallt (eller nästan överallt).
Det kändes faktiskt bra att göra en insats denna dag, men städa måste man också göra precis som man måste äta några gånger under dagen. Sitter och funderar vad det skall bli till middag idag men som vanligt så kommer man typ inte på någonting! Har ni något förslag? Hade varit bra om ni skrivit det i så fall, haha! Tack!:)

Måste plugga lite och städa mitt rum eftersom jag inte gjort det än. Städade överallt utom mitt rum, så skall det nog inte gå till tror jag. Duschade innan så nu sitter man och tänker vad som skall göras under denna tråkiga onsdag. Det blir genast tråkigt då det är kallt och då snön ligger på alla gator, tycker inte ni det? Men ni får ha det bra så länge så skriver jag mer ikväll! Har redan hittat på någonting som jag skall skriva om, en resa som jag gjort, men om ni har andra förslag så kom gärna med dem! Är väldigt tacksam för tips!=)
Till skillnad från vissa bloggare, enligt vad man läst…
Skriver mer senare!;) Glöm inte Bokrean, eftersom det är idag!! En bra låt som jag tipsar om med Avril Lavigne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0