Dagen idag!:)

Tjenare allihopa! Idag var det en vanlig skoldag kan man säga. Har haft det stressigt i skolan som vanligt, så det är ju ingen nyhet! Hade nationella prov idag, muntligt i engelska. Det kändes ganska bra så jag hoppas att jag får ett bra betyg på det också!
Kunskapsgymnasiet var på vår skola idag och vi fick gå på olika korta föreläsningar, vilket var sådär, fast vissa av dem var roliga. Nu vet vi hur vi skall meditera, då en lärare snackade om religioner. Sjukt pinsamt då han satt i Buddhaställning, trodde jag skulle börja skratta, vilket jag också gjorde kom jag på precis. Haha! Men annars så har det inte hänt så mycket idag.

Har precis renskrivit min So, en förberedelseuppgift som vi har. Sedan har jag skrivit klart min tyska! Är ganska nöjd med mina prestationer idag! Både i skolan och här hemma. Blir väl att kolla lite på efterlyst eller nått på tv3, eftersom det inte finns någonting bra på tv ikväll. Annars sitter jag med Spotify och lyssnar på musik och chattar på facebook. Vilket liv! =)
Jag vill bara tillägga att jag är glad att ni läser bloggen, och att jag skall komma på någonting roligt att skriva om till helgen!! Och det är bara att fortsätta kommentera! Missa inte er chans att att fråga frågor till mig då jag svarar! Det hittar ni under inlägget frågestund...
Men ni får ha en superkväll! Love ya!:)  Måste ju överleva morgondagen, eftersom skall göra matteprov då! Hjälp! Hoppas nu att jag kan det bara... Save my ass GOD!:)

Tumblr_lgp5r1xrwy1qfic2vo1_500_large

Tumblr_lf8na4rlcp1qaofnyo1_500_large

Tumblr_lgoy60yfby1qgv54to1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fina bilder!!=)

2011-02-18 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0