Avril Lavigne - What The Hell! My New Drug!:)

Godkväll alla! Det blev inte att kolla på Let´s Dance denna kväll, eftersom vi hade lite familjemys. Vi kollade på Änglagård! De hade inte sett den tidigare, men det hade jag såklart! I just love that movie! Åt glass och hade det allmänt trevligt i två timmar och i sex minuter eftersom filmen varar exakt så länge, det står det i alla fall på baksidan av filmen! Glömde faktiskt sätta tiden bara för att kolla, men ändå!
Sedan så har jag bara suttit och slappat vid datorn, chattat med kompisar och nu håller jag på och uppdatera bloggen lite! Kul va?

Orkar inte skriva så mycket eftersom man skrivit mycket idag, så det blir nog mer imorgon!
Men jag hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll!:) Vi hörs imorgon! Det hoppas jag i alla fall! Ska väl slänga in ett inlägg då jag vaknar imorgon bitti, lovar er det! Får se vad som händer då, men roligare inlägg måste det bli i alla fall! Kommentera gärna tips och förslag så blir det enklare och då blir även jag superglad! Fredagskramar! ;) By the way så sitter jag och småskriver på ett inlägg som publiceras någon gång under morgondagen! Så ni får glatt ha tålamod att vänta!
Men det klarar ni säkert=) Vad händer imorgon då? Ut och festa..?!


Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt :)



Ta hand om dig! kram

2011-02-26 @ 01:14:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-26 @ 02:46:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0