Tonade (färgade) håret och premiären av Malmöfestivalen igår!:)

Godkväll alla! Eftersom jag inte hann blogga igår kväll så tänkte jag göra det nu istället, haha! Ber om ursäkt att det varit lite dåligt nu fast jag lovat men har haft fullt upp, vilket jag också kommer att använda som en ursäkt, haha. Igår höll jag på med överraskningen som jag inte berättade… Haha! Jag färgade nämligen håret, eller tonade det (bara för att se hur det blev)! Jag blev väldigt nöjd faktiskt.
Det är ju lite brunt och rött vilket är lite coolt tycker jag. Kul med förändringar! Kör lite Lady Gaga stil fast hon är mycket värre, fast vågar saker det gör hon, hehe. Lite inspiration där!

Det blev att dra in till Malmö igår då Malmöfestivalen hade börjat, vilket var roligt! Man fick hålla i sina saker hårt då det var mycket folk. Som vanligt då det var premiär av Malmöfestivalen så satt många med sina kräftor och hade kräftskiva på stortorget, vilket alltid var en trevlig syn! Träffade även min och Linas vän Gurkan (en vakt som vi lärde känna förra året) haha! Det blev ju toppingen på kvällen såklart… Åt god mat och såklart kom det från det brittiska ståndet, vart annars?! Haha, och sedan en god munk med bland annat chokladdopping. Gott!
Blir ju Malmöfestivalen nästa vecka med:) Var där med bästa Maja i alla fall!



Man ser inte så bra här, men detta är min nya hårfärg, med tanke på att jag var väldigt blond innan!
Vad tycker ni om det lilla som ni ser då? haha! Lite svårt att fotografera själv och det blev inte bra då min lillebror gjorde det, to bad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0