Svenska Hollywoodfruar - började idag!



Svenska Hollywoodfruar började idag på tv3 klockan 21.00! Men jag har inte sett det idag… för jag följer nämligen en annan serie som är en dansk, och därför vill jag se den med! Så skall faktiskt kolla på tv3play tänkte jag, då jag får tid för dummare personer i tv får man ju leta efter, haha! Men hissar samtidigt programmet då de är för roliga, men man skall bara inte tro på vad de säger!
Man måste leva i verkligheten (och nu kan jag helt ärligt säga att jag inte gör det alltid, så även jag måste bli bättre)!
Någon av läsarna som såg det ikväll? Förresten så är bilden lånad från google..


Kommentarer
Postat av: emelie

Har första tävlingen på bloggen. Du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri Onepiece!

Lycka till! :)

2011-08-28 @ 00:06:33
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0