Skön kväll med Emelie!:)

Det blev att kliva ur den sköna morgonrocken och byta om till kläder, då man skulle upp och fixa lite saker hos mormor.
Sedan stack jag till staden där jag träffade en av mina bästa vänner Emelie Niemi! Vi åt Tom och Jerry kex och drack väldigt god chokladmjölk! Vi dansade också loss och sjöng på scenen i parken, haha!
Vi hade tre ankor som publik och sedan tre personer som gick förbi och klappade händerna! Stolta?*
Nästa gång tänkte vi i alla fall filma in det bara för att det skulle vara kul!
Har fotograferat en del och lite av det ligger såklart redan ute på min facebook, men addar ju bara vänner där! Ifall ni vill ta del av annan information och bilder som gäller bloggen så hittar ni det på min fansida på facebook as well.. ;)



Detta var en bild som vi tog ikväll! Gillar denna bilden skarpt! Vad tycker ni om den? Modell nästa eller? Haha!
De andra kommer i alla fall in imorgon då jag skriver mer:) Loove ya like always! You are the best!


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Jo då den är klar



Man sitter ju ibland ute på restaurang eller fik, så får man höra mkt skit som tjejen pratar skit om sin partner. Så var de en som skulle fundera på gästblogga hos mig, problem i förhållandet

Men personen backade

2011-08-08 @ 00:07:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Absolut kan jag göra det

2011-08-08 @ 00:45:28
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: L

Hej!

Kan du länka fansidan för jag hittar inte den :o

2011-08-08 @ 10:47:16
Postat av: joanna

fan vad snygg tröja du hade på dig haha :D

2011-08-08 @ 16:05:14
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0