Skola och repetion på scen igår... Trött?! :)

Börjar uppdatera dagen efter på morgonen då det är sent på kvällen dagen innan, haha! Igår var jag först i skolan som vanligt, och slutade inte förrän vid fem. Fick stressa till bussen för att komma hem igen då jag skulle vara på scen och repetera inför föreställningar i november! Håller på och fixar en massa saker till skolan och till bloggen, så vi hörs senare ikväll!:) Kramar på er alla!
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte kan uppdatera lika ofta men ni får helt enkelt ha överseende med det! Gör i alla fall mitt bästa;)

Tumblr_lqrihz9td41qb2fmwo1_500_large

Bilden är tagen från weheartit* Och skulle även passa på att säga ett stort Grattis till mina fina vän Katia Wagner! Hoppas att du har en Toppen Dag!=) Om ni inte vet vem hon är, så e det ju to bad for you..
Haha! Orkar inte förklara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0