September kommer till Malmöfestivalen=)

Hej alla läsare! Berättade igår att jag hade haft det roligt på kvällen eller rättare sagt under hela dagen!
Vad gjorde ni själva egentligen? Fint väder först men sen kom såklart vädret som gubbarna på nyheterna hade lovat och sagt, haha.
Då jag satt ner och mös i soffan så fick jag ett sms av min kompis Lina!
Det stod att September kommer till Malmöfestivalen! Och vem är inte överlycklig?
Jo, jag! Jag har sagt till Lina innan att jag helst ville att Veronica Maggio och September skulle komma till Malmöfestivalen, för då hade jag blivit glad då jag vill se dem båda! Och nu slog min önskan in!
Detta kommer fan bli bäst!=) Bättre än förra årets festival och då var den ändå bra… Längtar!
Någon av läsarna som gillar September då? :)



Dessutom sjunger hon ju bra live och dansar bra med, det lilla hon gör, haha! Så snygg också:)
Detta var på Allsång på skansen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Looove her!:D

2011-08-07 @ 18:41:35
Postat av: kaffehörnan

Är hon grym eller grym

2011-08-08 @ 00:27:27
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0