Min tisdag - my life!

Hej på er alla! Har inte kunnat blogga idag då jag haft fullt upp med mitt schema, både i skolan och privat, haha. Började skolan klockan nio idag och sedan så var jag där till klockan tolv ungefär. Åt sedan mat inne på en restaurang på ett varuhus i Malmö med klassen så jag kom vem hem runt halv tre tiden eller någonting liknande. Fick gå några ärenden då i min hemstad och sedan stack man iväg.
Det blev att äta igen då man var hemma, och det blev god fullkornspasta med köttfärsröra! Gott!

Teatern kallade vid halv sju, då jag var sen för jag behövde äta, men det gick bra ändå. Har haft en bra dag helt enkelt! Imorgon börjar jag skolan tidigt vilket jag får panik över… Vill inte börja tidigt, inte för tidigt i alla fall och absolut inte då man pendlar dagligen! Känner på mig att detta inlägget inte blir intressantare än så här, men nu vet ni i alla fall hur min dag har varit! Hur har er varit egentligen?
Jag vill ju också veta det, även om jag läser vissa av läsarnas bloggar ;) Skall äta chokladpudding nu, och jag vet att vissa blir avundsjuka, hehe, men det är gott så kan inte hjälpa det! Dessutom så förtjänar man det ibland, speciellt ifall man har burit hem en massa tunga böcker från skolan!! Kram på er alla! Skriver mer imorgon!
Ni vet vart ni hittar mig - twitter

Christmas-cute-dream-light-white-favim.com-128923_large

Tänkte förresten skriva ett inlägg om hur min skola är! Vad tycker ni om det? Någonting som ni vill läsa eller?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0